page1_banner

News

U principiu di un stethoscope

Hè generalmente custituitu da una testa di auscultazione, un tubu di guida di sonu è un ganciu per l'orechja.Eseguite (frequenza) amplificazione non lineale di u sonu cullatu.

U principiu di u stetoscopiu hè chì a trasmissione di vibrazione trà e sustanzi participanu à a film d'aluminiu in u stetoscopiu, è l'aria solu cambia a freccia è a lunghezza d'onda di u sonu, ghjunghjendu à a gamma "cunfortu" di l'arechja umana, è à u stessu tempu. schermu altri soni è "sente" più chjaru.U mutivu per chì a ghjente sente u sonu hè chì u chjamatu "sonu" si riferisce à a vibrazione mutuale di sustanzi, cum'è l'aria chì vibra a membrana timpanica in l'arechja umana, chì hè cunvertita in currenti cerebrali, è a ghjente pò "sente" sonu.A frequenza di vibrazione chì l'arechje umane ponu sente hè 20-20KHZ.

Ci hè un altru standard per a percepzione umana di u sonu, chì hè u voluminu, chì hè in relazione cù a lunghezza d'onda.A gamma di intensità di l'audizione umana normale hè 0dB-140dB.In altri palori: u sonu in a gamma di l'audio hè troppu forte è debule per sente, è l'audio in u voluminu hè troppu chjucu (onde di freccia bassa) o troppu grande (onde d'alta frequenza) per sente.

U sonu chì a ghjente pò sente hè ancu ligatu à l'ambiente.L'arechja umana hà un effettu di schermu, vale à dì, i soni forti ponu copre i soni debuli.U sonu in u corpu umanu, cum'è u battitu di u core, i soni di l'intestione, i rali umidi, etc., è ancu u sonu di u flussu di sangue ùn hè micca assai "intesu" perchè l'audio hè troppu bassu o u voluminu hè troppu bassu, o hè oscuratu. da l'ambiente rumoroso.

Durante l'auscultazione cardiaca, l'auriculare di a membrana pò sente bè i soni d'alta freccia, è l'auriculare in tazza hè adattatu per sente u sonu di freccia bassa o murmure.I stetoscopi moderni sò tutti stetoscopi à doppia faccia.Ci sò dui tipi di membrana è tazza nantu à a testa di l'auscultazione.A cunversione trà i dui solu deve esse rotatu da 180 °.I sperti suggerenu chì i medichi clinichi duveranu aduprà stetoscopi à doppia faccia.Ci hè una altra tecnulugia patentata chjamata tecnulugia di membrana flottante.U capu di l'auscultazione di a membrana pò esse cambiatu in un capu di l'orechja di tippu di tazza in una manera speciale per sente u sonu di freccia bassa.I soni normali è anormali di i pulmoni sò soni d'alta freccia, è solu l'orella di a membrana pò esse usata per l'auscultazione di u pulmone.

Tipi di stethoscopes

Stethoscope acusticu

U stetoscopiu acusticu hè u primu stetoscopiu, è hè ancu un strumentu di diagnostica medica familiar à a maiò parte di a ghjente.Stu tipu di stetoscopiu hè un simbulu di u duttore, è u duttore porta nantu à u collu ogni ghjornu.Stethoscopes acustici sò i più cumunimenti usati.

Stetoscopiu elettronicu

U stetoscopiu elettronicu utilizza a tecnulugia elettronica per amplificà u sonu di u corpu è supera l'errore di rumore elevatu di u stetoscopiu acusticu.U stetoscopiu elettronicu hà bisognu di cunvertisce u signale elettricu di u sonu à l'onda sonora, chì hè poi amplificata è processata per ottene u megliu ascoltu.Comparatu cù stethoscopes acustici, sò tutti basati nantu à i stessi principii fisichi.U stetoscopiu elettronicu pò ancu esse usatu cù u pianu di l'auscultazione assistita da l'urdinatore per analizà a patologia di u sonu di u cori registratu o murmurii di cori innocenti.

Stetoscopiu fotograficu

Certi stetoscopi elettronichi sò furnuti cù una uscita audio diretta, chì pò esse usata per cunnette à un dispositivu di registrazione esternu, cum'è un laptop o un registratore MP3.Salvate questi soni è ascolta i soni precedentemente arregistrati attraversu l'auriculare stetoscopiu.U duttore pò fà una ricerca più approfondita è ancu un diagnosticu remoto.

Stethoscope fetale

In fatti, u stetoscopiu fetale o scope fetale hè ancu un tipu di stetoscopiu acusticu, ma supera u stetoscopiu acusticu ordinariu.U stetoscopiu fetale pò sente a voce di u fetu in u ventre di una donna incinta.Hè assai benefica per a cura di l'infermiera durante a gravidanza.

stetoscopio Doppler

Un stetoscopiu Doppler hè un dispositivu elettronicu chì misura l'effettu Doppler di l'onda riflessa di l'onda ultrasonica da l'organi di u corpu.U muvimentu hè rilevatu cum'è u cambiamentu di frequenza per l'effettu Doppler, chì riflette l'onda.Per quessa, u stetoscopiu Doppler hè particularmente adattatu per manighjà oggetti in muvimentu, cum'è un core chì batte.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2021